Yugo Fan Club

Prvi blog za ljubitelje Yugo i Zastava automobila ;)

28.11.2004.

"Dabl trabl" sto bi rekle kolege sa BBC-a

Cim ja pocnem hvalospjeve o yugi, mene ovaj moj beskucni ljubimac na 4 tocka iznevjeri. Jutros po onoj kisi krenem do grada, zuri mi se. Sjednem u auto, upalim iz prve (a obicno ide iz trece) i taman prije nego sto sam zadovoljno poceo trljati rukama, ugasi se k'o da ga je neko...hm..kako bih rekao...ugasio?
Zaverglam momacki jos par puta, ali nece ni da cuje. A ja uporan, pa izverglam akumulator. Hebat' ga, ionako nije bog zna cemu. Otvorim haubu i naizgled mi se sve cini ok, sve je na svom mjestu. I mrlje od ulja i zicom svezana sajla gasa, a i rezervna guma puna nekakvih masnih krpa i dvije flase, za nedajboze :). Kontam, sta bi moglo biti majkumu, al' sto vise gledam, vise i kontam da pojma nemam oko automehanicarskih poslova. Jedino sto mi pade napamet je da 'pozajmim' akumulator iz burazovog auta. Svakako nije tu, nece se ni buniti.
I tako ja opet verglam i vegrlam i taman da unistim i ovaj akumulator (hebat' ga, ni on nije bog zna cemu), upali se Yugo.
E hajd' sad stisni pa ga ugasi ako smijes, bar dok se malo ne napuni. Al' eto, sve prodje ok, i ja izgleda mislio da je gotovo sa iznenadjenjima bar za narednih desetak dana.
Al' jok, valjda yugi nije milo sto ga maltretiram po onakvom vremenu, pa je usput nesto pocelo i da struze. Nakon 'strucne' procjene, jaran i ja smo utvrdili da se neki hepek otkacio ispod auta i da struze po cesti, ali nam se zurilo pa nismo bas obracali paznju. Sve je islo nekako dok nismo trebali preci raskrsnicu, i to preko tramvajskih sina. Polako i oprezno da ovo cudo sto visi ne zakaci sinu, ili brzo i na foru pa sta bude? Odlucismo se jednoglasno na ovu drugu varijantu :). Tu mi na pamet pade Marfi i njegovi zakoni, mamicu mu i ko ga izmisli. Uglavnom, uspio sam odvaliti auspuh na autu, zakacio sinu bas tim hepekom sto visi.
Sljedecih nekoliko dana (mjeseci?) vozim yugo-traktor, dok se ne skupi sta love za popravku. Sto bi rekao kolega Alan Ford, danas definitivno nije bio dan za umjetnike ;)

27.11.2004.

Komentari, uklonjeni postovi, autorska prava...

Ne bih sad htio da dizem prasinu oko svega ovoga (pogledati post broj 2. za objasnjenje), ionako sami mozete pogledati komentare pa zakljuciti, ali bi samo htio da zahvalim ponosnom vlasniku (kojem se, usput receno, divim, bez trunke ironije), sto me ovako kvalitetno ubio u pojam sa svojim stavom i sto mi je ubio volju za daljim radom na ovom blogu.

Uglavnom, hvala svima koji su do sada posjetili ovaj blog i na komentarima koje su ostavili. Izgleda da covjek treba dobro razmisliti prije nego sto zapocne jedan ovakav blog, od kojeg nema nikakve koristi, koji nikoga ne vrijedja sadrzajem (bar se trudim da ne bude tako) i koji je nastao iskljucivo iz ljubavi prema necemu sto se (ne)odaziva na ime Yugo...

25.11.2004.

I mi Yugu za trku imamo...

Čeprkajući danima (evo vec vise od dvije godine) za zanimljivim stranicama vezanim za mog ljubimca Yugu, nailazio sam na svakakve zanimljive pa i one manje zanimljive priče, komentare, viceve te slike. Ono sto me je stvarno iznenadilo je odgovor na sljedeće pitanje: Šta se dobije kada se ukrste inžinjer, amerikanac i yugosloven?
A odgovor je:

YUGO od 230HP, PS, KS ili jednostavnije - konja.
Ovaj Yugo je napravljen 1988. godine u Kragujevcu. Motor je radio glavni inžinjer u Zastavi, Goran Pavlović, po narudžbi Konstantina Selakovića i Jimmie Jumonville-a. Njih dvojica se inače natječu u SCCA (Sports Car Club of America) šampionatu u USA i u svojoj klasi su nepobjedivi. Zanimljivo je napomenuti da su nekoliko puta bili čak i u borbi za prvo mjesto u generalnom plasmanu gdje su im konkurenti bili Viperi, Porschei, Mazde i ostali žderači ceste.

Sada malo i o tehničkim karakteristikama koje su veoma zanimljive.
Motor: 230hp @ 11000rpm, 4 cilindra, aluminijumska glava, zapremina 1503ccm, 14.5:1 kompresioni odnos, dva karburatora Weber 45mm DCOE...
Performanse: maksimalna brzina 233.5kmh (145mph), ubrzanje od 0-100km/h 4.3sec, popularne trke na 402 metra pređe za 12.8sec.
Mjenjač: 5 brzina, sa skraćenjem, 'šperovan'.
Kočnice: "Brembo" samoventilirajući bušeni diskovi naprijed, nazad takođe "Brembo" diskovi.
Amortizeri: Koni sa McPherson sportskim oprugama.

I unutrašnjost je uređena prema FIA pravilima, dakle, anatomska sjedišta, sigurnosni pojasevi, aparati za gašenje, roll-bar... sve po PS-u ;)

23.11.2004.

GTI? YUGO? Nista neobicno ;)

Ovo je vec poprilicno stara vijest, ali evo za one koji jos nisu culi.
Dakle, na proslogodisnjem auto sajmu u Beogradu predstavljeno je i ovo "cudo". Glavom i bradom - Yugo Koral GTI.
Ovaj model je pogonjen 1.6 litarskim Peugeot-ovim motorom koji razvija 98 KS. Suvisno je govoriti kakve performanse daje ovakav motor na tek nesto vise od 800 kg, koliko je tezak Yugo.
Osim novog motora, ovaj Yugo je dozivio i jos niz poboljsanja kao sto su
Kočnice:
-prednji diskovi samoventilirajući
-dovod vazduha za hlađenje diskova
-pločice povećane efikasnosti
Ovjes:
-spušteno oslanjanje vozila
-korigovana stabilizaciona poluga
Točkovi:
-aluminijumski naplatci 5.5 J x 13
-gume TIGAR 621, 165/65 R13

Tu su jos i dodatna pojačanja šasije, kao i manji estetski zahvati u odnosu na trenutno aktuelni model "Koral In".

23.11.2004.

Yugo Underground!

Ako ovo nije dobar Yugo, onda ne znam sta je :)
Mozete ga vidjeti u kasnim nocnim satima negdje u gradu, ili mozda na ono malo autoputa od Ilidze kako prolazi pored vas nekih 180-190 km/h.
O ovom Yugi ce biti detaljna reportaza nekad kasnije, a za sada samo par detalja:


- Motor 1.1, uradjen za brdsko prvenstvo
- Dupli Weber karburator
- 5 brzina manuelni mjenjac
- Sportske opruge i amortizeri
- Alu-felge 6Jx13
- Gume Yokohama 175/50/13
- Remus
- Flames Vinyl ;)

23.11.2004.

Yugo Sport

Yugo je jedan od najzastupljenijih vozila u BH Auto sportu, tačnije, brdskom šampionatu BiH i to u H3 klasi do 1150ccm.
Prava je umjetnost šta ljudi rade od ovog autića i kakve rezultate postižu.
Nekad davno sam čuo komentar jednog od učesnika ovakvih trka koji glasi: "Nije ljudima zanimljivo vidjeti BMW ST ili Lanciu Deltu kako brzo proleti kroz krivinu. Više se začude kada vide Yugića kako ih prati u stopu".

Pravilnik za 2005. godinu se mijenja, i najvjerovatnije se klasa do 1150ccm ukida, tj. proširuje do 1400ccm. Da li će to biti kraj za fenomen zvani Yugo u brdskom prvenstvu, ili će još ludji fenomen zvani "vozaci tog istog Yuge" uspjeti u konkurenciji do 1400ccm, mozemo samo nagađati.
Ostaje nam da čekamo početak prvenstva nekad u aprilu 2005. pa da se i sami uvjerimo ;)

23.11.2004.

Yugo Koral 55...

Post je izbrisan zahvaljujuci ponosnom vlasniku koji je trazio novac za objavljene slike njegovog auta...


Noviji postovi | Stariji postovi

Yugo Fan Sarajevo
<< 08/2008 >>
nedponutosricetpetsub
0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31


MOJI LINKOVI

Yugo Koral 55 Specifikacije
MOTOR
Vrsta motora: Otto
Broj klipova: 4
Snaga u kW (KS): 40 (55) pri 5.700 o/m
Zapremina motora: cm³ 1.116
Promjer klipa: mm 80,0 x 55,55
Kompresija: 9,2 : 1

DIMENZIJE
Duzina, m 3,490
Sirina, m 1,542
Visina, m 1,335
Medjuosovinski razmak, m 2,150
Zapremina prtljaznika, l 170
Zapremina prtljaznika sa spustenim zadnjim sjedistem, l 450
Pneumatici 145/80/13
Naplatci 4,5Jx13"
Zapremina rezervoara, 34 l

TEZINA:
Tezina praznog vozila, kg 790
Dozvoljena ukupna tezina, kg 1.190

BiH Automobilizam
Par linkova za sajtove koji se bave automobilskim sportovima u BiH:

-Auto Magazin
-Pun Gas
-AUTO Revija
-Auto Sport

Koje blogove ja posjecujem?
Sasvim normalan gaming život
Upoznajte jednog od pionira Gaming scene u BiH. Kreator prvog sajta ove tematike na nasim prostorima ;)

Fico Blog
Prevozno sredstvo s točkovima, velikodušnije "automobil".
Pozdravite legendu iz Zastavine fabrike ;)

Auto Sport
Auto moto sport i sportski automobli. Ako naletite na neki kamion, i to je dio auto sporta ;)

Automobili...
Blog o automobilima, auto novosti i zanimljivosti. Preporuka!!!

Sarajevo (1878-1918)
Sarajevo za vrijeme austro-ugarske.


BROJAČ POSJETA
58538

Powered by Blogger.ba