I mi Yugu za trku imamo…

Čeprkajući danima (evo vec vise od dvije godine) za zanimljivim stranicama vezanim za mog ljubimca Yugu, nailazio sam na svakakve zanimljive pa i one manje zanimljive priče, komentare, viceve te slike. Ono sto me je stvarno iznenadilo je odgovor na sljedeće pitanje: Šta se dobije kada se ukrste inžinjer, amerikanac i yugosloven?
A odgovor je:

YUGO od 230HP, PS, KS ili jednostavnije – konja.
Ovaj Yugo je napravljen 1988. godine u Kragujevcu. Motor je radio glavni inžinjer u Zastavi, Goran Pavlović, po narudžbi Konstantina Selakovića i Jimmie Jumonville-a. Njih dvojica se inače natječu u SCCA (Sports Car Club of America) šampionatu u USA i u svojoj klasi su nepobjedivi. Zanimljivo je napomenuti da su nekoliko puta bili čak i u borbi za prvo mjesto u generalnom plasmanu gdje su im konkurenti bili Viperi, Porschei, Mazde i ostali žderači ceste.

Sada malo i o tehničkim karakteristikama koje su veoma zanimljive.
Motor: 230hp @ 11000rpm, 4 cilindra, aluminijumska glava, zapremina 1503ccm, 14.5:1 kompresioni odnos, dva karburatora Weber 45mm DCOE…
Performanse: maksimalna brzina 233.5kmh (145mph), ubrzanje od 0-100km/h 4.3sec, popularne trke na 402 metra pređe za 12.8sec.
Mjenjač: 5 brzina, sa skraćenjem, ‘šperovan’.
Kočnice: “Brembo” samoventilirajući bušeni diskovi naprijed, nazad takođe “Brembo” diskovi.
Amortizeri: Koni sa McPherson sportskim oprugama.

I unutrašnjost je uređena prema FIA pravilima, dakle, anatomska sjedišta, sigurnosni pojasevi, aparati za gašenje, roll-bar… sve po PS-u 😉

14 komentara

Komentariši