Zavrsilo se i ovo cudo – prvi legalni Street Race u Sarajevu. Ne mogu reci da nije bilo zanimljivo, ali ipak malo ispod mojih ocekivanja.
Pocetak je kasnio cini mi se vise od sat vremena. Razlog – hiljade ljudi koji su izgleda imali problema da shvate rijeci spikera na razglasu “trka nece poceti dok se gledaoci ne odmaknu iza zastitne ograde”. Hmmm, mogao je on tako upozoravati do sutra, al’ tvrdoglavi Bosanac se nece pomaknuti s mjesta. Da ne spominjem kako su bukvalno pregazili zastitnu ogradu, pokupili reklame (‘dobra ova mreza za ribe’ ili ‘bas mi treba ova reklama za mercedes, dobro ce doci da ogradim bastu na Mojmilu’), pretrcavali stazu ili setali po istoj…
Sto se tice automobila prijavljenih za trku, i tu se moglo vidjeti da je ovo BH Street Race, jer su dominirali Golfovi 1 i 2, te Kadeti GSI. Sreca, bilo je dovoljno atraktivnih autica, koje ne mozemo vidjeti bas svaki dan na cesti. Ne mogu da ne spomenem Fiat Uno Turbo koji me je najvise iznenadio. Autic bukvalno leti.
Eh, da, k'o da bi ja pisao ovaj post da se nije takmicio i jedan YUGO 😉 😀
Nazalost, vidjelo se da je vozac pocetnik i da i pored super uradjenog Yugica i motora 1.6 (kako pise u oficijelnim rezultatima) nije uspio izvuci bolje vrijeme od pretposljednjeg u svojoj klasi.
Styling i db Drag nisam ni pratio, jer je bilo poprilicno neorganizovano. Sva paznja je ipak bila usmjerena na trke.
Uspio sam napraviti i nekih 50-tak fotografija, a one subjektivno najbolje i najzanimljivije mozete naci OVDJE!
Druze, sve sta je jugo – valja.
nemoj da pricas o covjeku,ja ga znam licno i nije pocetnik,on vozi osv i vozi sigurno bolje nego ti,svi serete mogao si se prijavit i pokazat nam kako ti vozis
joj krenk sto ti mozes serati.
jugo na sveopstu zalost uopste nije bio djelo “domace” pameti. opet je to bila samo licencirana proizvodnja na kalupima tudjeg neuspjelog modela firme innocenti kojoj je fiat obustavio taj projekat kao nedozreo i suvise retrogradan tj. jednostavno receno, auto je bilo sramota za italiju pa su kalupe uvalili nama za neku mizernu cijenu i opet neku dugogodisnju otplatu preko ledja naroda. naravno, u to vrijeme oni su sebi brzo nasli rjesenje u modelima uno i ritmo, a “mi” smo decenijama rucno sklapali odbacenu robu… prosle godine u ostroj konkurenciji za “world's worst car” jugo je nazalost bio u samom vrhu 🙁
@florida svaka cast, yugo =fiat144-neuspjela verzija koja je kasnije prodata kragujevcu :)))
a ti damire pssssssssst nijedne vise
Ala,eto jednog pozdrava iz Virovitice. Svaka cast autoru ovog bloga, moram priznati da je ovo jedna od rijetkih stranica gdje se moze naci koja pametna i korisna o Yugicima… Inace sam student i od nedavno ponosni vlasnik Yuga. Moram reci da Yugu nema premca sto se tice odrzavanja, cijena i pristupacnosti dijelova. Samo tako dalje majstore,nemoj odustati i redovito kopaj za novim zanimljivostima…
pozdrav jaro, bhd sa news.a samo da te pozdraivm i da kazem uber cool site:D
Zdravo raja, kupio sam prosli mesec novog Yuga i vozim ga ovde u Nemackoj. Yugo ide kao zmija. Moro sam kupiti model L koji ima motor PSA (Euro3). Nemacke tablice sam dobio bez problema!!!! Stvarno, za te pare nemoze bolje. Nebi nikada kupio polovnjaka (otpad sa zapada).
Puno pozdrava Yugo-Bozo. http://www.zastava-yugo.de
yugo je zvjerka pa neka prica ko sta hoce,a sto se tice db draga steta sto nije dobro organizovan,al opet svejedno,jer se pobjednik znao unaprijed
svaka čast i samo napred!
cool
http://drsrgssffabbd.host.com
desk3
[url=http://drssgssffabbd.host.com]desk4[/url]
[link=http://drsagssffabbd.host.com]desk6[/link]
Ima li ko da hoce kupiti yuga 2001 godiste cijena je 300 km nesto mu je motor los inace sve je ok 🙂 ozbiljno